Posłuchajcie o czym jest historia ta...

Temat: Dyskalkulia


ale co to za roznica??? i tak mamy wyzszy poziom nauczania niz w np. USA...a
swoja droga, to kiedys ludzie umierali czesciej na gruzlice, chodzili srac
pod krzaki, i biegali z maczugami...czasy sie zmieniaja...powstaja i inne
choroby...glownie cywilizacyjne...o alergiach tez nie slyszano kiedys, czy
znaczy, ze 80% spolecznosci jest z tego powodu tepa tudziez gorsza???


jeśli popatrzymy z punktu widzenia humanisty - to nie, ale z punktu widzenia
ewolucji
to jak najbardziej, te 80% mające alergie jest gorsza. pozdrawiam wszystkich
uczulonych :o)

itax:

Spotkały sie dwie blondynki
 - wiesz że w tym roku sylwester będzie w piątek
 - kurde, byle nie trzynastego :))

Godzina pierwsza w nocy.
 - Kochany, czy kupisz mi futro? - pyta się żona męża.
 - Kupię.
 - Tak się cieszę!
 - Nie ma z czego.
 - Jak to ?
 - Bo ja mówię przez sen.


Źródło: topranking.pl/1549/dyskalkulia.php


Temat: do posiadaczy Toyot...i nie tylko


lacze sie w bolu bo wiem co znaczy bieganie po parkingu, z
nadzieja, ze to sen i moze jednak auto bylo zaparkowane w innym
miejscu


tak wlasnie bylo, a sprawa byla o tyle wkurzajaca, ze
wyszedlem z pracy wczesniej, gdyz mialem pojechac
odebrac zone ze szpitala..........i nie pojechalem


tzn - jak? mam w nim mieszkac?


mialem na mysli, aby je lepiej zabezpieczac


wykupilem polise wlasnie po to by zabezpieczyc sie przed takimi
przypadkami - wiem, ze w przypadku kradziezy polisa nie
zrekompensuje wszystkich kosztow, nerwow czy czasu oczekiwania na
nastepna fure


polisa nie zabezpiecza, ona tylko rekompensuje strate,
ja chcialbym nigdy ze swojej polisy nie musiec korzystac...


a rok temu przepowiadalem, ze tak bedzie (kradzieze toyot) -


cut

toyoty kradnie sie wlasnie na czesci, moja pewnie juz jest pocieta na
kawalki

teraz zastanawiam sie nad zakupem kolejnego samochodu, chcialbym znowu
toyote, ale skoro zrobily sie az tak chodliwe....trzeba usiasc i pomyslec,
czy znowu warto sie denerwowac...

przeciez auto nie po to sie ma, aby gapic sie na nie jak stoi bez przerwy na
strzezonym parkingu

pozdrawiam
Bob


Źródło: topranking.pl/1602/do,posiadaczy,toyot,i,nie,tylko.php


Temat: sny
Take the red pill, Mikolaj....
No dobra. Wyczytałem włśnie na prhn, że ktoś
tu opisywął swoje sny.
No to ja opowiem co mi się dziś śniło.
dodam, że może miec znaczenie że mam trochę
temperature....

Otóż sniło mi się, ze na Ziemie przyleciało UFO.
Takie zwyłke ufo. znaczy konkretnie to 2.
Z ufoludkami. Jak to ufo. No ale ufoków rozwalili
jacyś komandosi (x-com)? a ufo sprzętną rząd usa.

[...]
Nie bierz już więcej tego świństwa...

Sławek (P,PPNMSP :)


Źródło: topranking.pl/1744/sny.php


Temat: ROTFL, kolejny stop.
Wojciech Sosinski napisał(a):


Widać musze popracować nad opisem ;)


  pracuj pracuj


Do siebie ? ;)


nie , do Żwirka. a jak myślisz? :


po piw-nicach  ? ;)


  a bo ja wiem czy po piwnicach. czy ja pilnuje czy co .poza tym
czepiasz sie  zjadłam o bo było bardziej tłuste niż i :P


| [1] znaczy w sen zimowy, nie w śpiączkę

Da sie załatwić ;)


  u mnie ? sen zimowy? jak?


Źródło: topranking.pl/1748/rotfl,kolejny,stop.php


Temat: drogi wyborco PiSu
Droga Myszko.To jasne ze posuniecia tak genialnego wodza jakim jesz Oberkaczor
trudno objac malym mysim rozumkiem.A jeszcze trudniej takiemu jak ja,malemu
czlowiekowi ktory trzyma sie daleko od kornika,przepraszam Kaczego Dworu.
Musze z przykroscia zauwazyc ze pozbawilas mnie spokojnego snu .Jestem
zalamany.Zalmany,faktem,jak twierdzisz ta koalicja z partia
innego,zaprzyjaznionego(podbno rowniez prywatnie)Wielkiego Wodza to kolejna
sciema dla ciemnych Polakow?A Ja naiwny liczylem ze Wielki Mulat ucywilizuje
kaczystow.
p.a.n.s.t.w.o.Czy mozesz laskawie objasnic co znaczy ten skrot?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,35036967,35036967,drogi_wyborco_PiSu.html


Temat: Co oznacza ŚMIERĆ bliskiej osoby ?
Każda śmierć ludzka,zwierzęca,roślinna,zawsze zawiera w sobie nić przewodnią do
innego życia,w każdym razie w snach,do życia rozpatrywanego pod innym kątem,w
innej optyce,w skutek nabrania dystansu.Niektórzy widzą się martwymi w trumnie
i myślą,że naprawdę umrą.Błąd!Niepotrzebne niepokoje.Ten sen informuje,że
należy zerwać z uczuciem lub trybem życia,który stał się nieznośny dla
psychiki.Umieranie jest więc zapowiedzią zapomnienia,odrzucenia pewnych
przestarzałych wartości,wyblakłych sentymentów,przynoszących jedynie regres czy
stagnację.Umierać tzn.odkryć nowy rodzaj życia,kochania.Umierać to czasami
znaczy zdystansować się,a czasami odrodzić.Wszystko zależy od tego czy umieramy
wśród kłopotów,nieustannych zmarwtień i niepowodzeń,czy z powodu choroby.Kiedy
śni się śmierć,trzeba wiedzieć czy następuje ona w chwili próby,czy w chwili
szczęścia,w bogactwie czy w biedzie.Śmierć we śnie częśto zapowiada koniec
kłopotów lub wyzdrowienie.Umieramy nieustannie,ponieważ bez przerwy
ewolujemy.Życie ziemskie to kolejne śmierci i odrodzenia.
Jeśli umiera ktoś z rodziny,przyjaciół może oznaczać to ochłodzenie naszych
stosunków wobec tej osoby z różnych przyczyn.Kolejne sny przynoszą odpowiedź na
to pytanie,musimy umieć je tylko odczytać.
Zostać zabitym to już zupełnie inna sprawa.
Pozdrawiam.Matylda
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,468,53343466,53343466,Co_oznacza_SMIERC_bliskiej_osoby_.html


Temat: Jakie to jest uczucie urodzić dziecko?
Gość portalu: anE napisał(a):

> moze propozycja ice bylaby sluszna, abys sam sie o tym osobiscie przekonał,
> :-)))
> albo jakby Ci sie przysnilo.. to by bylo cos!!! :-) ze mna bys sie podzielil
> informacjami, bo ja jeszcze zielona w TYCH sprawach, jezeli chodzi o
dziecko, :-)

Mam bardzo realne sny i głębokie, ale to chyba nie to samo? :))


> za kilka mies. olinka bedzie mogla podzielic sie na goraco informacjami,
wiec
> pewnie sie dowiesz

Za miesiąc to ja mogę nie żyć. To kawał czasu... :))


> ulga, zmecznie, radosc, pewnie sa podekscytowane i SZCZESLIWE, a co znaczy
> szczescie dla Ciebie?! to taki miły stan, w ktorym myslisz i cieszysz sie...
> sama tez chetnie


Szczęście dla mnie nic nie znaczy. Nie wiem co to jest... nie ma szczęścia są
tylko namiastki.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,6662370,6662370,Jakie_to_jest_uczucie_urodzic_dziecko_.html


Temat: ale miałam dzisiaj sen...
ale miałam dzisiaj sen...
Okropny!
Śniło mi się, że na oczach dzieci zamordowałam jakiegoś faceta.
Już nie pamiętam dokładnie jak, ale jak już go ubiłam to go poćwiartowałam.
I zupełnie nie pamiętam dlaczego.
Wszędzie byłą krew łącznie z przedpokojem i pech akurat chciał, że jacyś
sąsiedzi się napatoczyli.
Tłumaczyłam się tym, że ćwiartowałam kurczaka a on za bardzo nie miał na to
ochoty dlatego wszędzie jest tyle krwi.
Horrorek.
Ktoś może wie, co to może znaczyć?
Też miewacie takie chore sny?

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,26619,65509782,65509782,ale_mialam_dzisiaj_sen_.html


Temat: Znowu słupki
Czesc,
o tej godzinie mam dopiero czas dla siebie. Poloze dziecko spac, pogadam z
mezem, potem troche posprzatam, wyprasuje wszystkie kaftanki i spioszki, i jest
juz druga godzina. Pomiedzy 2 a 3 odpoczywam (niestety tylko tyle, dlatego
wszystkie robotki tak sie wleka), a o 7 dziecko chce sie bawic. Od wszystkiego
mozna sie odzwyczaic, nawet od snu. Teraz akurat mam chwile spokoju wiec
zagladam z ciekawosci czy jest odpowiedz.
Chcialabym zrobic wzor przypomiajcy te kwiatki, ale nie za bardzo kojarze jak to
zrobic. Ja robilam to tak: pierwszy slupek, nie szlam dalej tylko w tym samym
oczku znowu slupek i 3 raz, potem mialy byc 2 lanc. i 3 slupki, i znowu 2 lanc.
i 3 slupki. NIe wiem co to znaczy razem przerobione w ostatnim etapie slupka. 3
nitki nie oczka mam na szydelku tylko kiedy robie slupek (oczko z lancuszka,
zawinieta nitka i przewleczona przez oczko z ktorego slu[pek ma wychodzic. Potem
nabieram nitke i przeciagam przez 3 i mam znowu jedno oczko. Kiedy jest ostatni
etap slupka?
Agnieszka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15333,15747694,15747694,Znowu_slupki.html


Temat: sen o końcu świata
sen o końcu świata
Śniło mi się z 2/3.12 sen o końcu świata. Byłam w moim mieszkaniu, wszyscy na
świecie wiedzieli o tym, że zbliża się koniec i przygotowywali się do tego. Ze
mną w mieszkaniu była cała moja rodzina (nieżyjący tata, brat, który obecnie
jest zagranicą, mama i ja). Pakowałam swoje rzeczy do jakiegoś kuferka, bo
podobno mieliśmy uciec z Ziemi rakietą, która była ukryta w piwnicy (śmieszna
sprawa ;P). Brat z tatą rozmawiali na temat dotyczący Żydów i ich niewoli w
czasie wojny. Za oknem świat się "sypał". Gdy patrzyłam z mojego okna
widziałam jak pada żarzący się, czerwony deszcz/śnieg, potem ruszył się
niesamowity, silny wiatr, myślałam, że nadchodzi trąba powietrzna. Słyszałam
jak u któregoś z sąsiadów pęka szyba na skutek tego wiatru. Potem poszłam do
pokoju rodziców i tam za oknem widziałam jak na moich oczach zmieniają się
pory roku, jakby ktoś namalował je pięknymi kolorami na jakimś płótnie,
pooddzielał kreskami i przesuwał przed moimi oknami . W telewizji pokazywali
co się dzieje na świecie (jakie anomalia występują), jedno co pokazali to były
ptaki(jakby syjamskie złączone kręgosłupami)przypominające orły, albo inne
duże stworzenia przelatujące na tle zachodzącego słońca w dużej ilości.
Dziennikarz z telewizji skomentował że są to "knury" . Kolory w tym śnie
były niesamowicie ciepłe i spokojne. Obudziłam się spokojna i wyciszona,
budząc się miałam wrażenie, że ktoś wymawia moje imię, ale nikogo nie było w
moim pokoju.
Ciekawa jestem czy ten sen coś znaczy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,32921,73029306,73029306,sen_o_koncu_swiata.html


Temat: Ooooo!!! :-)
Ooooo!!! :-)
Sześć najbardziej popularnych pozycji przybieranych przez nas podczas snu
oraz ich znaczenie określił prof. Chris Idzikowski, kierownik Sleep
Assessment and Advisory Service oraz profesor Uniwersytetu Surrey w Anglii.
Badania prowadził na dużej grupie gości hotelowych.

"Jesteśmy świadomi języka ciała na jawie, po raz pierwszy jednak możemy się
przekonać, co mówi o nas nasza podświadomość" - powiedział.

Przybieranie pozycji płodowej jest najbardziej popularne, lubi ją 51 procent
kobiet - wynika z badań Idzikowskiego. Ludzie śpiący w taki sposób bywają
nieśmiali i wrażliwi. Tymczasem przybierający pozycję "żołnierską" - leżący
płasko na plecach z rękami po bokach - są cisi i zamknięci w sobie.

Leżenie na boku jak kłoda, z wyciągniętymi nogami i rękami, świadczy - według
Idzikowskiego, o towarzyskiej i bezpośredniej naturze śpiocha. Jednak gdy
ręce składają się jak do przytulenia, jego cechą może być podejrzliwość.

Najbardziej niezwykłą pozycją jest spanie płasko na brzuchu z rękami po
bokach głowy - stwierdził ekspert. Układa się tak jedynie 6,5 procenta osób,
najczęściej - śmiałych i towarzyskich.

Ludzie skromni i dobrzy słuchacze zwykle przyjmują pozycję rozgwiazdy - leżą
na plecach, luźno rozrzucając ręce i nogi.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12244,8022646,8022646,Ooooo_.html